18-09-2016

Handgemaakte broche - Koningin Astrid van België (†)

Hallo iedereen,
Het is altijd super spannend om foto's van mijn nieuwste creaties de wereld in te sturen en dan afwachten wat jullie reacties zullen zijn.
De afgelopen maanden heb ik niet stil gezeten en besloot gisteren mijn dagelijks ritme te onderbreken om een aantal afgewerkte broches te fotograferen.
Het mooie van deze broches vind ik dat ze multifunctioneel zijn,je kan ze dragen als sierspeld of gebruiken als eyecatcher op een mooi plaatsje in je interieur als je de broche in een miniatuurdisplay plaatst.


Ik wens jullie veel kijkplezier en laat gerust weten wat jullie ervan vinden !


Klik op de foto voor een vergroting.






1 opmerking:

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille